File file en nog meer file - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Tanita - WaarBenJij.nu File file en nog meer file - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Tanita - WaarBenJij.nu

File file en nog meer file

Door: Brum

Blijf op de hoogte en volg Tanita

17 September 2016 | Duitsland, Bremen

En toen moest ik file rijden... Beetje jammer van de eerste vakantie dag. Maar uiteindelijk had ik voor Bremen ook niet echt plannen behalve uitrusten en dan weer verder. Voor morgen de route maar even wat beter uitzoeken twee dagen file rijden ga ik echt niet trekken. Ontbijten in het hotel hoef ik niet broodjes gehaald dus kan op tijd weer door.

Verbazend genoeg vermaak ik me prima in de file. Muziek luistert en spelletjes spelen op de telefoon... (ja ja niet achter het stuur maar je moet wat als je al 15 minuten stil staat).

Met 4u vertraging in Bremen aangekomen. Even wat gegeten en daarna naar het centrum gereden. Niet veel te zien. Was echt zo'n statische stad met allemaal grijze oude gebouwen. Teruggegaan naar het hotel en even lekker ontspannen. Het hotel was niet veel. Had een kamer waarvan de douche het niet deed. Dus andere kamer gevraagd. De andere kamer zag eruit alsof hij niet schoongemaakt was. Vieze lange haren in de wastafel, maar ze hadden geen andere kamers meer. Dan het maar gewoon accepteren. Het is maar voor een nachtje en dan door naar Ribe. Had me wel iets anders voorgesteld bij een 3(!!!) sterren hotel. Is een recensie waard al zeg ik het zelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanita

Reiziger

Actief sinds 18 Sept. 2016
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 4409

Voorgaande reizen:

17 September 2016 - 25 September 2016

Rijden naar Kopenhagen

Landen bezocht: