Onderweg - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Tanita - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Tanita - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Tanita

Blijf op de hoogte en volg Tanita

17 September 2016 | Duitsland, Bremen

De eerste dag. Vanmorgen al veel te vroeg op gestaan na gisteren uit de nachtdienst te zijn gekomen, want vandaag gaat het avontuur beginnen. Met de auto naar Kopenhagen! Iets wat ik volgens mij al een paar maanden roep, maar nu begint het dan echt. Lekker op avontuur met de auto. Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken over Gaudi en Dali want daar zorgt Joseline voor. Kan ik er lekker op uit.
Vandaag naar Bremen. Best een beetje spannend in mijn eentje zo'n eind rijden maar ook wel iets waar ik heel veel zin in heb. Koffer in de auto, TomTom aan en gaan. Voor vertrek nog even gecontroleerd of ik voldoende muziek bij me heb voordat mijn radio het niet meer doet. Al rijdend radiozenders zoeken vond ik toch niet heel slim.
Nu de eerste pitstop, lekker een bak koffie en even rust nemen. Nog dik een uur rijden dadelijk en dan ben ik in Bremen. Daar een nacht en dan morgen door naar Ribe (Denemarken). Vanavond lekker rondstruinen in Bremen, werkelijk geen idee wat ik daar ga zien maar dat maakt het eigenlijk ook wel heel erg leuk.

Brum (ja de auto heeft een naam) en ik gaan weer verder. Tot de volgende

  • 17 September 2016 - 13:42

    Wendy :

    Leuk dat je een verslag gaat bijhouden, veel plezier en geniet van je reis!

  • 17 September 2016 - 16:13

    Niels:

    Ja lekker op stap met Brum wat een goede naam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanita

Reiziger

Actief sinds 18 Sept. 2016
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 4410

Voorgaande reizen:

17 September 2016 - 25 September 2016

Rijden naar Kopenhagen

Landen bezocht: